Заборона шкільного телефону: наскільки це буде ефективно?

Учень середньої школи Веллінгтона вважає, що урядова заборона на телефони в школах лише змусить учнів бути більш скромними та «підступними», щоб користуватися своїми пристроями.

Тим часом директор Окленда розповіла First Up, що її школа робить усе по-своєму, що включає використання телефонів у класі для уроків, а також можливість для учня швидко надолужити повідомлення.

У понеділок, у перший день другого семестру, по всій країні набуває чинності політика заборони мобільних телефонів, яка зобов’язує школи гарантувати, що учні не користуються телефоном або не мають доступу до нього під час уроків, обідньої перерви та перерв.

Існують деякі винятки за станом здоров’я, підтримкою в навчанні або особливими обставинами.

National оголосив про політику за два місяці до виборів, щоб «допомогти студентам зосередитися та покращити свої результати в навчанні».

У грудневому оголошенні міністр освіти Еріка Стенфорд заявила, що заборона діятиме з другого семестру, після чого всі школи повинні будуть мати політику використання мобільних телефонів.

Але Фло Ґалвін, учениця дев’ятого класу Веллінгтонської середньої школи, висловила сумнів щодо ефективності цих правил.

Фло (13) сказала, що хоча телефони були «проблемою» для підлітків, загальна заборона в школах не була відповіддю.

“Я точно залежна від свого телефону”, – сказала вона. «Телефони в школах і телефони в цілому є досить великою проблемою для підлітків, але я просто не знаю, чи заборона і як вони намагаються це зробити буде ефективною.

«З досвіду відвідування школи, де телефони були заборонені, а люди все ще телефонують і користуються ними, просто здається, що насправді нічого не станеться».

Вона сказала, що спостерігала, як учні своєї останньої школи, де була заборонена телефонна розмова, порушували правила.

«З того, що я знав, принаймні в моїх класах і серед людей, яких я знав, мало хто дотримується цього правила.

«Я говорив про це друзям. [Ця політика] насправді не означатиме, що люди не розмовляють зі своїми телефонами, це просто означає, що вони будуть підступніше ставитися до цього та їх не спіймають.

«Я не знаю, чи це буде важче регулювати, але я просто не думаю, що це матиме значення».

Минулого місяця середня школа Веллінгтона опублікувала свою політику , підкресливши «добре освітнє та організаційне використання» мобільних телефонів у школі.

«Ми хочемо реалізувати політику, яка визнає ці цілі.

«Якщо вчителі вимагають, щоб учні не користувалися телефонами на уроках, ми очікуємо, що наші учні виконають це прохання, за винятком випадків, коли є винятки.

«Загалом студенти триматимуть телефони та інші невеликі цифрові пристрої вимкнутими та поза полем зору під час навчання».

Фло сказала, що хоча заборона телефонів під час уроків була «цілком розумною», вона хотіла б мати свободу користуватися ними під час обідньої перерви.

«На перерві немає особливої ​​причини для цього, і мати можливість написати друзям і придумати, де зустрітися під час обіду, приємно, особливо у справді великій школі».

Проте деякі лідери в цьому секторі вважають, що більшість студентів прийняли нові правила .

Старша середня школа Олбані почала впроваджувати нові правила на початку року.

Директор Клер Еймос сказала, що школа Окленда прагнула забезпечити послідовність «з першого дня» із запровадженням заборони, а не змінювати поведінку учнів протягом року.

«Мене особливо не хвилювала ця політика, я відчував, що це трохи сигналізує про доброчесність. Я відчував, що школи вже впоралися з цим, але, зрештою, це робить його гарним і чистим».

Завдяки тому, що всі діяли однаково, було легко керувати політикою як для студентів, так і для викладачів.

Однак школа робила все по-своєму і все ще дозволяла учням використовувати свої пристрої як інструменти в класі та перевіряти дивні повідомлення, зокрема від батьків.

«Чесно кажучи, ми просто ставимо телефони на їхнє місце. Ми не хочемо, щоб вони відволікали навчання, але ми також поважаємо той факт, що вони є корисними інструментами».

Вона сказала, що вважає, що школи повинні готувати учнів до життя поза школою.

Амос сказала, що вона дуже вірить у молодих людей і вірить, що їх часто недооцінюють і те, на що вони здатні.

«Ми маємо бути реалістами та підійти до цього із збалансованим підходом і працюючи з нашою молоддю».

Президент Асоціації директорів середньої школи Нової Зеландії і директор середньої школи Папатоето Вон Куйо сказав, що багато шкіл почали поступово вводити правила під час першого семестру.

«Я маю сказати, що студенти були надзвичайно поступливими в першій частині першого семестру та під час серверної частини, коли ми припинили «навчання» та перейшли до «впровадження».

«Люди, здається, підкупилися».

За словами Куйо, у середній школі Papatoetoe протягом першого семестру щодня траплялося близько п’яти конфіскацій телефонів.

«Не обов’язково ті самі студенти, але ці студенти, як правило, відповідають вимогам».

Куйо сказав, що школам потрібно визначитися з процедурами збору, хоча більшість шкіл, включаючи Papatoetoe, обрали підхід «залиште це в сумці».

«У школі майже 1800 осіб, я просто не можу зібрати їх усіх на початку дня, не втрачаючи навчального часу».

Іншою проблемою для керівників шкіл була турбота про пристрої учнів, які часто оцінювалися в 1000 доларів США.

«Якщо пристрій буде втрачено або зламано під час його конфіскації, буде трохи темно та туманно, і кожна школа буде обговорювати це, коли це станеться», — сказав Куйо.

Учень Бернсайдської середньої школи Крайстчерча, сказав, що ця політика була гарним кроком, оскільки вона усунула «відволікання від класу».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *