14 01/15
14:06

Пунктуальність - понад усе!


Пунктуальність - понад усе!
0
Подякували: Ще ніхто не дякував
0
742

Пари в університеті - робота - виставки - презентації - похід у кіно з друзями - побачення та море інших, не менш важливих справ. Знайома ситуація, еге ж? Годин у добі лише 24, а встигнути потрібно усюди. Причому бажано не лише встигнути, а й НЕ запізнитись. Хто ж бо любить вислуховувати оті "застряг у заторі", "годинник не так йшов", "забув мобільний вдома - довелось повертатись", "снідав/обідав/вечеряв" і т.п.? Безліч схожих - може, навіть, оригінальніших! - виправдань ми чули у своєму житті. Авторами деяких, гадаю, і самі були. Як же правильно розпланувати час, аби не наражатись потім на сердиті погляди та уїдливі зауваження?

 

1) Плануйте реалістично. Усім зранку хочеться поспати довше, тому навіть після сигналу будильника підійматись з ліжка ми не поспішаємо. Як наслідок, потім у шаленій метушні збираємось, снідаємо і біжимо у справах. Звісно ж, не завжди отаке спрацьовує, тому запізнення очевидні. Але варто всього лишень чітко підрахувати, скільки часу забирає підйом вранці і додати до нього ще 50% часу на непередбачувані обставини (кава пролилась, туш розмазалась, взуття брудне і таке інше). У цьому разі запізнення, принаймі з нашої вини, не траплятимуться. А той час, що залишиться у запасі, можна витратити на улюблену книжку, журнал чи дзвінок рідним.

 

2) Завчасу підготуйте необхідне. Мабуть, з багатьма траплялось так, що вранці, замість сніданку, ми стирчали у кімнаті, перебираючи гардероб: і те не підходить, і те не таке... Або ніяк не могли знайти телефон чи сумку. Щоб такого не відбувалось, потрібно з вечора підготувати усе необхідне: випрасувати одяг, зібрати рюкзак/сумку, почистити взуття, знайти сережки або годинник тощо.

 

3) Зворотній відлік. Не забувайте контролювати час. Позначте так звані "контрольні точки": "До виходу залишилось 1година... 30 хвилин... 10хвилин".

 

4) Хронометраж дня. Якщо щодня ми виконуємо одні й ті ж справи (гуляємо з собакою, ходимо за покупками, готуємо вечерю, виконуємо домашнє завдання), не зайвим буде підрахувати час, який витрачаємо на те чи інше завдання. Бізнес-тренери переконують: це допоможе або скоротити цей час, або планувати його більш точно.

 

5) Метод дресирування. Принцип дресирування відомий усім: тварин змушують виконувати те, чого їм не хочеться, за що винагороджують чимось смачним. Так само можна робити із собою: після якої-небудь виконаної справи винагороджувати себе чи-небудь приємним. Але тільки не навпаки! Бо після отримання винагороди нам навряд чи захочеться працювати.


Коментарі:


1813
0
2021
0
2027
0