10 03/15
16:30

Cуші переплюнули голубці


Cуші переплюнули голубці
1
Подякували: Rimma
0
1317

Після розміщення в одній із соціальних мереж міні-опитування , виявилось, що серед української молоді, така національна страва як голубці, поступається японській страві-суші. 60% опитаних надали перевагу саме суші!
Таку картину можна спостерігати досить недавно. Всього лиш за останні кілька років суші набули шаленої популярності, не просто як якась екзотика, яку подають лише в ресторанах, а як страва, яку можна зустріти на кожному кроці та легко вписати її в буденний раціон. 

Щоб дізнатися більше про японський смаколик, ми поспілкувалися з професійним сушистом та співвласником Суші-експрес "Кіото" Донейкіним Костянтином.


- Костянтине, як Ви гадаєте, чому японська страва набула такої шаленої популярності в Україні?

- Суші, на відміну від "національної" страви, багаті на потрібні і корисні омега-3 жирні кислоти та йод і не містять стільки жиру, крім того приготування суші займає значно менше часу - це такий собі корисний фаст–фуд. Риба, яка входить до складу суші, в основному не проходить термічної обробки, тому не втрачає корисних речовин. Суші можна назвати збалансованою їжею, адже вони надають потрібну кількість довгих (складних) вуглеводів, які дарують заряд енергії. Також багато складників суші є афродизіаками, вони підвищують потенцію та лібідо. Ще, хоча ця страва вже досить давно на ринку України, вона є дещо ексклюзивною і не зовсім повсякденною їжею. 
І можна з упевненістю сказати, що ця їжа ( у тому разі якщо правильно приготована ) є набагато кориснішою аніж українська кухня. 

- Побутує така думка, що від сирої риби, яка є невід’ємною частиною суші-ролів, можуть з'явитися гельмінти (глисти), чи правдиве це твердження?

- Звичайно, якщо рибу не правильно зберігати, або купувати в недобросовісних постачальників, то невеличкий ризик є, але саме для цього у суші-барах подають васабі, адже воно є антисептиком ,тому вбиває всякі небажані мікроорганізми. Ми, наприклад, додаємо васабі у всі роли з сирою рибою "примусово", але невеличку кількість, яка підкреслює смак суші, а не псує його і не робить рол гострим.
Також, хочу вам сказати, що риба проходить шокову заморозку, температура заморозки сягає до -35 - це дозволяє вбити глисти і зберегти корисні речовини та свіжість,тому можете не перейматись. Крім цього, якщо ми хоча б на пів'йоти сумніваємось у якості риби, то просто списуємо її, також ми маємо сертифікати якості від наших постачальників. 

- А як давно Ви відкрились і який день можна по праву назвати днем народження "Кіото"?

- Відкрились ми 1-го березня 2013 року , але день народження був десь за два місяці до цього, коли двоє друзів, після важкого робочого дня, вирішили зробити щось нове і класне, врахувавши помилки "великих" суші-барів.

- Тобто рецепти ролів у Вашому меню Ви придумували самостійно?

- Більшу частину ми придумали самі, окрім класичних ролів , які є всюди. Скажу навіть більше, ми вигадуємо і проробляємо їх постійно, тому скоро будемо знову оновлювати меню. Також можна з упевненістю сказати , що в нас можна знайти ексклюзив, тобто такого більше ніде немає.

- У групі Вашого закладу неодноразово проводились опитування, про те, яким ролам надають перевагу Ваші клієнти. Отож поділіться результатами голосування: який рол найчастіше замовляють, суші з якою рибою найпопулярніші?

- Однозначним лідером в цих "змаганнях" є Чіз рол, не скажу. що ми його повністю придумали самі, він був у меню відомого суші-бару Львова і не тільки, але ми практично повністю замінили інгредієнти (сири) і вийшло класно - людям подобається. Серед ролів з рибою , любителі суші, в основному віддають перевагу лососю та вугру , але тут не можна сказати про всіх без винятку, адже також є прихильники і у тунця, і у креветки, і т.д. 

- Чи вдавались Ви до статистики, наприклад за 2014 рік?  Яка найменша кількість замовлень за день, а яка рекордна?

- Ні,ми не ведемо такої статистики. Можу лише сказати , що 31 грудня , 14 лютого та 8 березня - це дні,коли ми ставимо рекорди з року в рік . І хоча,ми завжди просимо в соц. мережах робити попередні замовлення,не всі прислухаються і роблять замовлення в ході святкового дня ,тому іноді доводиться відмовляти,адже ми фізично не можемо впоратись з замовленнями. Саме з цим іноді пов'язаний не приємний час очікування. Ми плануємо розширюватись, але економічне становище в країні та постійні коливання курсу валют не дозволяють нам зробити це зараз , адже всі продукти ми купуємо виключно за долари.

- Чи виникали у Вас ситуації, коли клієнт залишався незадоволеним? Як вирішували такі непорозуміння?

- Так виникали , як думаю і у всіх, хто працює не перший рік. Завжди ,якщо незадоволення клієнта не було провокацією конкурентів, така ситуація вирішувалась на користь клієнтів! Ми розбираємось в причині незадоволення і усуваємо її назавжди ,принаймні стараємось робити саме так. На жаль, іноді може зіграти злий жарт людський фактор, на який ми повпливати практично не в змозі - це неуважність або забудькуватість сушиста чи оператора. Але хочу також сказати , що ми "горою" стоїмо за наш персонал. і якщо клієнти не коректно поводять себе з персоналом , то таких клієнтів ми більше не обслуговуємо.

- Дякую, Костянтине, що знайшли час з нами поспілкуватись. Бажаю Вам професійних злетів та невичерпного натхнення. 



Коментарі:


2133
0
2228
0
2271
0